09 november, 2007

Fredag

Äntligen e det fredag :) Varit pissigt på jobbet... att gå o sätta klisterlappar på bilar i regn o blåst... allt e blött, lapparna lossnar från arken... allt fladdrar i blåsten. Jag var genomblöt när jag gick på middag. Regnkläderna låg i bilen, men innan jag hade hunnit gå dit så hade jag ändå blivit genomblöt, så därför struntade jag i det. Fick låna Jans jacka efter lunch, så jag slapp ta på mig min våta jacka :)

Försov mig i morse... vaknade kl 6. 6.15 var jag hos dagmamman o då hade jag ändå hunnit tvätta håret och borsta tänderna. Eftersom jag samåker nu, så e det ännu viktigare att jag inte e sen...annars hade jag struntat i det o kommit senare till jobb.

Ska köra till Jan när Jenny blivit hämtad. Men tar inte med katterna.. orkar inte kånka dom i blåsten. Pontus har lovat att städa kattlådan o ta hand om dom. Men det kommer nog kännas tomt.. e ju van vid att ha dem med mig.

Trevlig helg Annelie, Vicki, Per o alla andra :) Gör nu inget som inte jag skulle göra *s*

1 kommentar:

Vicki sa...

Har inte din syrra någon blogg som man kan kika in i?

Vicki