08 november, 2007

Snart helg...

o det ska bli skönt, trots att jag ska jobba på lördag. Det e konstant stressigt på jobbet, ser fortfarande ingen ände på eländet. Ligger nu mer än en vecka efter med syningen, trots vi e dubbelt så många. Har jobbat med Hansson hela veckan o Almedina frågade idag om vi e gifta *s* För att vi håller hela tiden på o käftar med varandra. Vi svarade att vi har varit gifta i 2 ½ år *s* Men bara på dagtid.. på nätterna e jag gift med Jan *s*
I går fick vi reda på var årets julbord kommer att hållas. Restaurang Anno 1400 tror jag den heter. Ska vara jättefint där o god mat. Kommer gå buss från Trelleborg o sen hem efteråt. Dock vet vi ännu inte när det kommer bli, men gissar på den 7/12 eller 14/1.

Jennys simning gick bra som alltid. Hon blir duktigare o duktigare för varje gång.

Jag har pratat med Benny en stund i kväll. Jag får väl köra dit en kväll o lyssna när dom tränar. Dom ska snart ta nya foton o sen ska Benny maila dom till mig, så jag kan putta in dem på hemsidan.

Nej, in i duschen o sen i säng... vill vara utvilad, så jag orkar hålla mig vaken hos Jan i morgon :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Restaurang Anno 1400 i Trelleborg,, är det den restaurangen vid gamla torg i Trelle.. du menar.. f.d Två Lejon..??

Är det den så är det ganska så mysigt där.. o förmodligen har de bra mat för det verkar som om det är mycké folk där o äter.
Vi skulle ju dit en fredag.. för att äta deras fondue.. men vi hade ju inte bokat bord.. :o(
Så vi kom inte in.
Ändå så var vi där vid 18-tiden.

Göran´s jobb har julbord på nån Bowlinghall i Malmö.. :o/
De slår två flugor i en smäll.. men ändå.
Äré julbord så kan det väl vara enbart julbord..
De andra på hans jobb säger det är dåligt julbord oxå..

Jag kan ju inte "förhöra" Göran om den saken.. då han inte äter sånt som kan variera mycké.. bl.a frestelsen... *L*

Ha en bra fredag.. // Annelie

Anonym sa...

Är det i Trelleborg ni ska på julbordet? Det blir ju säkert trevligt,roligt när dem hittar på något för en.

En arbetskamrat ringde idag har ju inte jobbat på hela veckan. Så vi skulle ha vårt julfirande på slagthuset med standup tror jag det var. Får läsa mer på måndag om det men jag ska gå i alla fall om inget annat händer.

Ha det bra,Vicki