14 november, 2007

Jaha...

då var det kväll. Tog en slappemiddag... mumsiga mackor. Var hemma sent eftersom vi varit på utvecklingssamtal. Och det gick bra... Pontus sköter skolan o har VG i det mesta. Han tycker det mesta e kul, gillar alla ämnen, t o m idrott :)
Hon som samåker med mig gick o handlade under tiden o sen mötte vi upp henne på Willy´s. Handlade lite, körde o tankade o sen hämtade vi Jenny innan jag körde kollegan hem. Vi följde med upp till henne en kort stund innan vi körde hem.
Nu har jag slängt i en maskin tvätt o diskat en omgång.

Fasade för att jobba idag... pga av en kollega som inte var så snäll i måndags. Men han var som Gud själv idag... snäll o trevlig.... Hmm... frågade Jan om han pratat med honom... o det hade han. Men han hade bara sagt att han skulle ta det lugnt med mig för att jag inte mår bra.
Sa till kollegan sen att jag visste att Jan pratat med honom o då sa han att Jan gjorde det för att han e mån om mig *gulle Jan*

Ska försöka komma i säng tidigt i kväll med... men känner mig så utsövd, så det blir kanske svårt att somna :(

Inga kommentarer: