05 november, 2007

Måndag

Jobbat som en tok... vi ligger mycket efter o i dagsläget ser vi inte när vi ska kunna hinna i kapp. Tagit in extra personal för att göra ett försök iaf. Fm jobbade jag med Agga o em med Hansson. Just nu hatar jag att syna bilar *tack Peugeot Danmark, för det!!*
Kör själv i morgon... ska bli skönt, faktiskt... Då kan jag ösa på med värmen i bilen o dra på med stereon. I morse satt jag o småhuttrade hela vägen till jobb, då hon jag samåker med inte vill ha så mycket värme *suck* På hemvägen meddelade hon att hon inte kommer ha råd att köra hela veckan o om två veckor, när det e hennes tur igen *dubbelsuck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herrejisses.. vad äré för människa du samåker med...??
Hon ska väl vara glá att hon inte behöver köra varje dag numera.. *suck*

Fattar inte att de bor som de gör när de inte ens har RÅD att köra till jobbet..
Jaja, man ska inte bli snopen över vissa, men man blir det ändå.. *L*

Ha dé.. å DU tänk på din rygg... // Kram Annelie