03 november, 2007

Helg

Då e det äntligen helg.... Har jobbat i dag 7.15-14. Har så otroligt mycket att göra o trots dagens arbete, så e vi långt i från klara. Jan passade Jenny o det gick jättebra. Hon vaknade till i morse innan jag åkte, men kröp ner hos Jan o somnade snabbt igen. Sen när dom vaknade vi 9 så åt dom frukost, Jenny spelade lite dataspel o så gick dom till lekplatsen.
När jag sen kom så åt vi lite o nu e vi hemma om. Ska stanna till o handla lite när vi kör till Jan. Jenny har bestämt middagen... det blir kyckling, potatis, sås och sallad.
I morgon ska vi förhoppningsvis till Annelie o Göran *vinkar*.

Pontus kom hem igår. Hämtade honom när han kom med bussen till Trelleborg. Han hade haft jätteroligt o vill upp där igen. Men det lär ju dröja.. det e inte billigt. Blir kanske att tjejen kommer ner senare i stället.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Åker han tåg dit? Var var det nu någonstans?

Bestämmer han sig i god tid så är inte tågbiljetter så dyrt. Ju längre det är tills han åker ju billigare blir biljettern. Man kan gå in och beställa på nätet bästa pris just nu i 2:a klass. Det var där jag fick fatt i biljett till norrland.

Bara du som jobbat jag trodde Jan också jobba på lördagar?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

*vinkar glatt tillbaka*... *s*

Ring i morgon så får vi se.. men vad jag vet nu så är vi med all säkerhet hemma..

Kram Annelie..