17 oktober, 2006

Uppe tidigt...

skulle lämna Jans bil på service. Jennys dagmamma ringde o sa att hon inte mådde bra, så jag har Jenny hemma. Så vi körde till mamma o käkade frukost o sen till en fd arbetskamrat o fikade. Nu e vi hemma o jag trodde att Jenny skulle sova en stund, men icke..
Sen ska vi hämta bilen när dom ringt från verkstan... o så måste vi möta upp Jan, för jag har hans nycklar. Ev så fixar jag kaffe tills han kommer hem.

Han sa en så gullig sak härom kvällen... *ler* Att det var så skönt att gå o lägga sig, när han slapp sova ensam o får vakna upp bredvid mig Couple In Bed

-------------------------------
(20:25)
Så.. nu e Jans bil tillbaka i garaget... o jag fick en liter spolarvätska av BilPartner *s* Den bjöd dom på, sa verkstadskillen.. tror det var för att bli av med mig *s* Jan fick en massa spolarvätska oxå, motorolja o torkarblad... (Tack, Enrico!)
Ja... o så nåt vi ska hämta nästa vecka, som var slut.
Hade kaffet klart när Jan kom hem från jobb, fikade innan vi körde o handlade o sen hem o började på middan.
Nu har vi ätit o jag har plockat ihop mat till jobbet... Nu tjatar Jenny om att gå o lägga sig.. bäst att göra henne till viljes *s*

Inga kommentarer: