07 oktober, 2006

Några

dagar sedan jag skrev sist... varit så trött pga förkylningen, men e nu på bättringsvägen :)


Jessica fyllde 17 år i torsdags o Basshunter ringde o grattade o sjöng :) Present får hon av mig nästa vecka... fått en sak hon vill ha o den kommer med posten då.


I natt har Jenny o jag sovit hos Jan.. mysigt... Jenny somnade i soffan efter bad o pizza :) I dag har vi varit o kollat på bilar... Först en Golf i Malmö... nån provkörde den när vi kom dit.. o tyvärr köpte dom bilen oxå. Rätt lustigt var dock att den som hade verkstaden intill.. var Jessicas o Pontus pappa. Han körde därifrån när vi stod där.. såg oss o hejade som hastigast.

Tittade sen på en Mazda i Trelleborg... mamma o Lasse var med... o nu har jag köpt bil :) Ska hämta den på måndag, då Lasse hittade ett litet fel, som dom ska åtgärda innan jag får den. Ja, så prutade han ner den 1000 kr oxå :)


Hoppas nu inget strular.. så att jag inte blir bilägare... Den bilfirman har jag inte haft tur med förut. Men då har jag ju inte heller haft Lasse med *s*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det din mammas Lasse som hjälper dig med bilar? Blev det en billig bil?


Vicki

Anonym sa...

Hur känner Jessica Basshunter? Har en son som älskar hans låtar!