24 oktober, 2006

Irriterad...

på mitt jobb.... Kvalitétskontroll.. vad e det? Vi hinner inte utföra det vi ska göra... för allt ska gå i rasande tempo.. piskan viner över våra huvuden :( Ska på styrelsemöte på fredag o då ska jag ta upp detta. Varför ska jag göra ett bra jobb...när det i slutändan ändå kommer gå åt helvete? Och vem får för det då? Jo, jag...
Pratade en del med Uffe idag.. han gjorde vad han kunde för att ge mig lite andra arbetsuppgifter, trots att Anton sa att jag skulle stanna kvar på syningen. *tycka om Uffe*
Sen kom Mia o hälsade på. Kul.. inte träffat henne sedan i början av året. Hon berättade för mig att det varit slut mellan mig o Jan ett tag.. det hade hon "hört". Behöver jag säga att både han o jag blev lika förvånade? Synd att ingen talat om det för oss *s* Hon kom dock inte ihåg vem som sagt det till henne.... måste kolla med Britt om hon vet om det oxå *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer aldrig Tina ner och hälsa på ex jul mm? Klarar sig Jessika och Pontus själva eller vem passar dem?

Vicki