08 oktober, 2006

I dag..

har vi varit på Maxi Toftanäs i Malmö o tittat/lyssnat på Basshunter. Trevligt... träffade en massa släktingar där *s* Stannade kvar o snackade lite med Jonas (Basshunter) oxå. Extra kul var att han kände igen mig.. vinkade från scenen o skickade en slängkyss *s* Men Jessica kände han inte igen, o ändå var hon ju med honom i danmark för en vecka sedan.

Fick lite autografer o tagit lite foton :)




Jonas o Jimmy...






Jonas o Jessica...



Jonas o Lizette...

















Sen blir jag irriterad när folk tror att jag har en massa pengar över... Har det tufft varenda månad... men just denna månaden har det varit värre.... fick ju en lön på hela 4(!) kr... Det säger väl sig själv, att det inte går riktigt ihopa...

I morgon kväll ska jag hämta min bil :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, jag hade aldrig känt igen Jimmy. Tror knappt jag känt igen Jessika heller.

Hur går det med tjejen på jobb?

Ha det bra,Vicki