12 oktober, 2006

Torsdag

o jag har jobbat idag. Så trött på stället...
Glad att jag jobbat ute. Jag o Kim körde ut bilar, sen kom Burim o hjälpte oss. Detta gjorde vi fram till kl 15, sen var bilarna slut. Då övergick jag till att kolla över Mitsi-grejorna. Jag är materialansvarig för Mitsi o vet att om det inte finns grejor så det räcker tills nästa gång jag jobbar, så kommer Sevgi att säga att jag inte sköter mitt jobb o att hon får ta hand om det i stället. För hon ville vara materialansvarig, men Anton sa att jag skulle vara det. Och det tyckte Åkerman var jättebra :)

När jag kom hem så pratade jag med Jan i telefon i 45 min... har inte hunnit prata på jobbet idag... varit så mkt att göra. Har bara hunnit vinka åt varandra lite då o då. Ok.. en puss hann vi med oxå Couples
På måndag ska jag kolla upp om det finns nån jag kan samköra med.. blir alldeles för dyrt att köra själv... Vet att en kör via S Åby varje dag.. kanske jag kan få hänga på där :)

Nu har vi ätit kycklinggryta.. tyvärr var det curry i den o det äter inte jag :( Får ta en macka senare. Jenny ligger i soffan o kollar på foton.

I dag fyller Jimmy 19 år :) Har inte köpt nåt till honom än... han vet att han får nåt när jag får lön... o han önskar sig bara pengar till körkortet.

I morgon kommer Lizette. Ska bli kul!!

Inga kommentarer: