27 oktober, 2006

Äntligen!!

Äntligen är det fredag :) Blev besviken på jobbet idag, då inte Uffe var där... hade ju tänkt smöra lite för honom *s* Jaja, jag får ringa honom på måndag :)
Efter en rörig förmiddag så insåg nog Anton att det inte funkar som det ska göra... inte på långa vägar, för han sa att vi skulle ha möte efter lunch. Men då skulle jag på styrelsemöte, så Anton får ha sitt möte en annan dag. Bryr mig just nu inte... jag ska lämna in en avvikelserapport när jag kommer tillbaka efter semestern.. då lär det bli fart på bygget.

Blåste har skadat en del bilar i dag.. då ett staket flyttat sig över 4 m.... o repat bilarna.

Ska köra till Jan om ett tag... ska bli mysigt :) Han har lovat att ha ett varm o skönt bad redo till mig när jag kommer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du helt barnledig denna helgen? Blir det att ni åker till Tina nästa vecka?

Vicki