30 oktober, 2006

Härligt...

att vara ledig :) Ska strax sätta barnen i arbete här.... vi ska köra operation storstädning denna veckan *s* Ska lasta bilen o köra till tippen senare i dag.

Nu har Jan o jag bestämt att det blir bio med Jenny i morgon. Pratade med henne om det igår kväll o hon tyckte det skulle bli spännande, hon har aldrig varit på bio.

Jag har åkt på förkylning igen, trots att jag inte ens blivit av med den förra :( Ändå har jag inte varit ute i drag eller nåt sånt... o känner ingen som är förkyld just nu, så det e väl bara ren otur. Jo, Lasse e sjuk... han e sängliggandes med lunginflammation, men honom har jag inte träffat på ett tag.

Nu i veckan ska Jan o jag ta en omgång med min bil.. försöka fixa lite småfel o sånt. Vi kan väl lika lite om bilar, men med förenade krafter, så kanske vi lyckas :)
----------------------
Varit o fikat hos Monica i kväll.. jättekul!! Inte setts på ett år, kul o se deras nya hus. Extra kul eftersom huset dom bor i, där bodde en kompis till mig när jag var liten, så jag har lekt mkt där :) Nu såg det dock helt annorlunda ut.. totalrenoverat.. vilket verkligen behövdes...

Får se hur det blir med bion i morgon... jag e superförkyld nu... ev. får vi skjuta upp biobesöket ett litet tag. :( Får se hur jag mår när jag vaknar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir du inte arg på Lizetts pappa när han gör så? Får då får hon ju som hon vill och det blir ju inte bra.

Får du lov att ha Jenny hos dagmammam när du har semester?

Vad blir det för film i morgon?

Vicki