11 oktober, 2006

Fy fasen

vilka problem det e att logga in här... gick inte alls igår, men efter mycket krånglande gick det nu.
Ska städa lite snart, sen kommer Maria hit o fikar. Ev. ska jag köra till tippen med en massa grejor i eftermiddag.
I går bytte jag tändstift på bilen... gick hur enkelt som helst. Bilen går lite bättre nu, gissar på att jag måste byta tändkablar oxå. I övrigt så går bilen perfekt... jag gillar den verkligen :)

Jan hade middag med till mig på jobbet igår.. var bara sååå gott :) Vet ingen som lagar så god mat som han... men sånt får man ju se till att lära sig när man bor själv. Sen lär han mig, så nu har vi fler rätter på menyn här. Som t o m barnen äter utan att klagar :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Konstigt, jag har inte haft några problem med att logga in...