24 oktober, 2006

Lill-lördag

är det visst i dag...
Började dagen med att vi försov oss allihopa.. vaknade strax innan 8... Och ändå somnade jag tidigt igår.. innan kl. 22. Var inte meningen, skulle bara vila en liten stund.
Körde o lämnade Jenny, sen körde jag Jessica o Pontus till skolan. Körde till mamma o fikade o sen raka vägen till Biltema. Köpte grejor till min bil.. sen hem till Lizette (hon var hemma idag) o fikade med hennes pappa o hjälpte dom med datorn.
13.30 var det utvecklingssamtal för Pontus, så nu e det gjort för denna månaden.. det är sånt varje månad.
Nu e Jenny hämtad o kollar på film på rummet. Jag väntar på att hon ska sova en liten stund så jag kan gå ner o kila lite under motorhuven på bilen *s* Ska iaf se om jag själv klarar av att byta tändkablar. Och skruva fast reflektorn till lampan. Vill ha det fixat tills jag ska köra till jobbet på fredag.
---------------------------
Fick bytat kablarna.. resten fixade jag inte. Får tittar närmare på det i morgon.
Varit på Maxi o handlat.. hämtade Jessica o sen körde vi till pizzerian o käkade (skönt att ha rikskuponger). Jan kom dit o gjorde oss sällskap en stund.
Nu e vi hemma igen... ska strax lämna över datorn till Jessica.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har nu utvecklingssamtal varje månad? Vi har ett/termin med Hampus. Att det kan vara så olika.

Vicki