21 oktober, 2006

var det lördag... varit uppe sedan 6, inte kunnat sova. Just diskat o druckit 2 muggar kaffe.
Inget planerat än för idag... E inte riktigt på humör o får se om vi kör till Jan eller inte... Vill inte mitt dåliga humör ska gå ut över honom... känner lite att jag måste få vara från honom lite... känner att jag kanske inte e så trevlig att ha o göra med idag :(
-------------------------------
Inte gjort så mkt idag... varit en sväng i Trelleborg.. tagit en fika hos Jan, tagit en fika hos mamma medans Lasse kollade min bil, varit o handlat. Får se vad som händer i morgon. Har ett litet förslag som jag kanske lägger fram för Jan *s* Kan inte sia om vad han tycker... han kan säga ja.. eller nej. Men inte säkert att jag lägger fram det för honom.. beror på hur jag mår i morgon. La fram ett förslag innan... han har inte svarat än, för han sover nog... men där tror jag svaret blir nej, då vi diskuterade det härom dagen. Men om han betalade hälften av bensinen, så skulle jag vilja köra upp till Tina när vi har semester. Men jag vet att han har mkt räkningar o har ju redan sagt att han inte har råd. Nu får han sjukavdrag på denna lönen :(

Vi har fortfarande möss i lägenheten. Pontus tog två härom dagen o idag hittade han ytterligare 5(!)... inte bara ungar, nån av dem var stora o tjocka. Vet inte hur vi ska bli av med dem.. då ingen av oss klarar av att tömma en musfälla. Har dock köpt en musfälla idag... i fall vi skulle få besök av nån som vill tömma den. Lär inte ta så många minuter att få en mus att gå i den.
Vågar inte lägga ut råttgift i fall mössen ligger o dör i skåpet o sen börjar lukta.

Har suttit o skrivit klart skadeanmälan.. ska posta den i morgon innan kl 13.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du msn, Christel?
Jag har på adressen
konancy(snabel-a)yahoo.se
Adda mej i så fall så kanske vi med gemensamma krafter komma på en lösning på ditt bakisproblem. Eller maila mej på samma adress...

Anonym sa...

Har det hänt något eller du är bara på dåligt humör idag?


Vicki

Anonym sa...

Ska du och Jan i så fall åka och hälsa på Tina med barnen? Får alla barnen plats eller alla ska inte med?
Är det det du ska höra med Jan om han vill följa med dit?

Ha en bra dag,Vicki