22 oktober, 2006

Såååå

då e jag hemma. Väntar på att kaffet ska bli klart.
Mysigt att vara hos Jan i går kväll o i natt. Jenny somnade snällt utan problem, sa själv i från vid 20.30 att hon ville gå o lägga sig o det tog inte många minuter för henne att somna.
Vi la oss oxå hyfsat tidigt, jag somnade snabbt o vaknade efter knappt en timme o var aspigg :( Hostade o svettades nåt enormt... fick nästan panik. Då låg Jan fortfarande vaken.. kunde inte o somna. Strax därpå kryper Jenny upp i sängen. Jag lyfter ner henne på hennes luftmadrass efter en liten stund o några minuter senare så klättrar hon upp igen. Tar hela mitt täcke, jag fick inte ens låna en liten hörna *s*
Då tar jag hennes täcke o går in o lägger mig på soffan, somnar slutligen men vaknar titt som tätt. Sen vid 5 så går Jan upp... han har inte sovit många minuter. Han fixar kaffe o medans kaffet blir klart kryper en liten tjej upp i soffan o lägger sig ovanpå mig o myser :) Vi dricker kaffe o Jenny ska kolla på tv med Jan. Jag går in o lägger mig, då var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen. Sover lite o omgångar, hör hur dom pratar o diskuterar. Strax innan 6 kör Jan till jobbet. Jenny kommer in o myser lite med mig o strax efter 7 går vi upp.
Nu är hon hos dagmamman, slumrade till i bilen på väg dit. Förvånar mig inte om hon somnar på vilan... trots att hon varken har napp eller kudde med, det ligger kvar i bilen.

Nu ska jag äta frukost, tvätta o städa. Ska försöka ta en sväng till tippen i eftermiddag, annars så får jag ställa det utanför dörren o ta det på onsdag i stället.

Inga kommentarer: