26 oktober, 2006

Torsdag

o jag har haft en sjukskrivningsdag i dag.. jobbar i morgon i stället. Bytte dag för att kunna närvara på styrelsemötet. E ju ändå jag som får skriva protokoll.. o så har jag en del jag vill få sagt. Tänkte bli en "pain in the ass" :) :)

Varit o handlat lite idag.. blivit klippt.... o avslutade med en fika hos Jan. Nu har vi käkat middag här o det blev jobbemat till både Jan o mig.
Ska upp extra tidigt i morgon.. ska åka med Jan, så jag ska lämna Jenny lite tidigare. Mitt halvljus funkar bara när det vill o Jan vill inte att jag ska köra så.. Dels för det är olagligt, dels för att andra trafikanter inte ser mig som dom ska o så för att jag själv knappt ser var jag kör. Så då kör jag bara ner till Trelleborg o så får jag slappa resten av vägen :) Han e sååå snäll o go´:) Just bränt Rod Stewarts nya skiva, som jag tänkte spela i bilen *s*
Ska snart ta o natta Jenny, hon e jättetrött, fick inte sovit i dag... jag skulle ju klippas. Nu e det bara färgning jag ska fixa när Jenny har somnat.
Tror att jag för ovanlighetens skull ska byta om på jobbet :)

Inga kommentarer: