19 oktober, 2006

Ajjj

ännu mer ont i nacken idag, knappt sovit i natt.
Ringde vårdcentralen i morse o fick tid en stund senare. Körde dit, läkaren kände o klämde på min nacke o skickade mig till röntgen i Trelleborg. Där blev det omständigt... pga att min rygg är en aning böjd, så hade dom svårt att ta en bra bild på översta kotan. Dom testade med ytterligare en maskin, men det gick inte bättre. Så då fick dom använda datoromografi för att få tagit sista kotan. Sen fick jag vänta en halvtimme innan jag kunde åka tillbaka till läkaren.
När jag kom dit, då hade läkaren lunch. Fick beskedet att läkaren skulle ringa mig senare, vilket hon gjorde. Inga skelettskador, bara mjukdelsskador. Fick hämta ett recept på Citodon. Klarar jag inte av att jobba i morgon, så skulle jag ringa dit, så blir jag sjukskriven 100 % ett litet tag. Men jag vill försöka jobba, även om Jan tycker jag e korkad som inte tänker på mitt eget bästa *s* Han ringde o skällde lite smått om det innan. Ja, jag vet.. han e omtänksam så det visslar om det o jag e jätteglad för det :) Men jag vill dit o göra ett försök iaf.
----------------------------
Försökt byta bakgrund här.. men e inte nöjd. För det första.. den jag ville ha, fick jag inte alls rätt på, så jag fick nöja mig med den här... som jag inte tror funkar riktigt bra.
Sååå...
NANCY!!!
hjälp mig... please!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var aldrig inne på kvällen och läste bloggen igår så jag blev så förvånad att du hade ont i nacken. Så jag fick skrolla ner och då såg jag att du varit med om en bilolycka igår. Har du klarat dig från skada helt? Är det smällen som gör att du fått ont i nacken?

Vicki

Anonym sa...

Hmm... men hallå.. var rädd om dig vännen... ingen jäkel som tackar dig för att du ställer upp o jobbar... "vet av egen erfarenhet"

Vart i Skåne bor du...??

Gubben söker jobb för fulla segel i Skåne.. vi är såååå sugna på att flytta neröver..

Ha dé bäst å DU,, tänk på dig själv.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Fniss... får snart kalla mej allas bloggsupport!
Vilken bakis var det du ville ha men inte kunde få till?

Kan kanske hjälpa dej i helgen. Ikväll är det personalfest, så kanske imorgon?

Nancy

Anonym sa...

Tillägg... jag gillar ju den bakisen du har, fast med lite större text. Lite pluttrigt, så det blir svårt att läsa.