01 februari, 2009

Trött

Orkar egentligen inte skriva här.. men efter att ha tittat ut... tagit nåt foto, så tycker jag ändå att jag ska försöka skriva nåt lite.
Det snöar =) =)
Jenny har fortfarande feber, vilket innebar att det inte blev nån fotbollsträning för hennes del i dag (lördag). Men det var hon införstådd med, så hon gnällde inte så mycket. Febern gick dock ner lite under dagen, men har stigit nu i kväll. Hon gjorde klart för mig när vi var o handlade, att nåt lördagsgodis ville hon inte ha... bara lite grönsaker. Och det fick hon... gurka o tomat. Och sen somnade hon i soffan.. utan att ens ha tvättat sig runt munnen :)
Om nu snön håller i sig, så hoppas jag att vi kan ut o åka pulka en liten stund i morgon.. även om Jenny e sjuk. Vi vet ju inte när det blir snö nästa gång.
Nu e det min tur att hoppa i säng. Har inga större förhoppningar att jag ska somna... men försöker man inte så kan man inte heller lyckas.
Dagens bil (igår) blev inget av... men senare i dag hoppas jag kunna få till nåt.

1 kommentar:

Vicki sa...

Det ser ju ut att ha kommit mycket snö? När började snöa i Trelleborg? Vi var där igår hos JOnas brossa men det var inget snökorn när vi åkte hem.

Ska Jenny vara hemma i morgon?

Vicki