25 februari, 2009

Onsdag

Var en rätt intressant kurs idag... Lön o Förhandling. Men visst, emellanåt blev det lite segt, men vi hade som tur hyfsat bra med bensträckare. Men nu har jag vansinnigt ont i ryggen, så därför ska jag lägga mig om en stund.

När vi kom hem så fikade jag hos Jan o plockade ihop mina grejor. Sen iväg o hämtade Jenny o handlade.

Åh, vad jag önskar mig en symaskin... Sugen på att börja sy lite... nya gardiner, kuddfodral, m.m. Vill piffa upp lägenheten o Ikea har jättefina tyger fr 39 kr/metern :)
Men bilen krånglar, så det blir det jag får lägga mina pengar på. Pratade med Dennis om det o han tror det e generatorn som lagt av. Spännande att se om bilen startar i morgon o om jag kommer både till o från jobb. Annars får Jan rycka in o låna mig bilen.

Kommer foto i morgon, för trött nu.

1 kommentar:

Sus sa...

Hoppas ni mår bättre och att det ordnar sig för er...Kram