24 februari, 2009

Sova borta..

i natt, ska vi göra. Hos Jan alltså. Så kan vi få en mindre stressfylld morgon, med lite sovmorgon, eftersom vi ska på kurs. Jenny blev så glad när jag berättade det.. frågade flera gånger "Är det säkert att vi ska sova hos Jan?"

Varit en jobbig dag... på alla sätt. Agga konstaterade att jag inte visar när jag mår dåligt, men dom vet ändå, eftersom jag säger det. Hon o jag körde o hämtade varsin Dallasburgare på lunchen.. 30 kr för en hel måltid e rätt ok :)
Jenny har varit hemma med Jessica idag, för hon hade ont i magen. Ska försöka få tag på skolsköterskan i morgon, som f ö är en HAN o e kusin till Lizettes pappa :)

Just nu försöker jag fokusera på de små glädjeämnen som finns... som t ex att jag hittat en hel del gamla bekanta på Facebook, att kronprinsessan o Daniel äntligen har förlovat sig, att Dennis tar sig an Pontus, att Jenny byter trosor utan att jag måste tjata o att hon fick krypa ner till Jessica i morse o sova intill henne :)

Nu ska jag packa ihop det vi ska ha med till Jan.

3 kommentarer:

Vicki sa...

Är Jenny frisk igen så hon ska till skolan i morgon?

Vem är Dennis? En kompis till Pontus?

Vicki

Sus sa...

Alltså,hur är det med er?
Tycker din lilla Sessa har ont i magen ofta?
Ta hand om er...Kram

Vicki sa...

Kan dem tvinga henne när hon är så liten?

Har hon varit där på sistone?

Gillar Pontus datasaker??

Hur är det med Jessika,något jobb ännu?

Vicki