02 februari, 2009

I dag..

har jag: fått upp två hyllor ovanför datorn. Den ene sitter visserligen liiite snett, men inget man tänker på (inbillar jag mig). Har även fått bytat kattlåda, till ett "hus".. får se om vi får mindre kattsand på golvet nu.

I morgon ska jag: sätta upp en hylla till + Jennys sänglampa, få bort julgardinerna o kört till tippen med granen. Allt jag gör utöver det e bonus :) Tänkte sen be Jan om hjälp igen att få upp min kökslampa.. vore kul att se vad man äter *s*
På planeringsstadiet ligger att få tag på en bit orange tyg o få nån till att sy några kuddöverdrag. Köpte några prynadskuddar på Ikea för ett tag sedan, men eftersom min symaskin inte vill längre, så har dom bara blivit liggandes. Såg en billig symaskin (400 kr) härom veckan i nån butik, men med mitt teflonminne, så minns jag inte var :( Hade ju varit nåt att skriva upp på min önskelista.

Jenny e fortfarande sjuk. Febern börjar ge med sig, men förkylningen har tagit fart. Hon har mest legat i soffan o kollat på tecknat. Äter gör hon knappt... e glad för det lilla hon får i sig. Om hon orkar i morgon, så ska vi pyssla lite, hade jag tänkt. Hon fick ett eget album härom veckan, där hon kan sätta in sina alster. Hon såg att Lizette hade ett o då ville hon oxå ha... o så sålde Maxi ut dem, så då passade jag på.

Blir ingen bild i dag... har varit så inne i min "inredningsplanering" att jag inte alls haft en tanke på det :-/

Inga kommentarer: