21 februari, 2009

I natt...

har jag sovit bättre än på väldigt länge. Vaknade till när Jenny kom o kröp ner i sängen, men somnade om sekunden efter. När jag vaknade vid 10.30 så var töserna o Jan vakna. Jenny var på väg att gå o handla bullar. När hon kom tillbaka så åt vi frukost o sen gick töserna ut o åkte pulka.

Hem o gjorde Jenny klar för fotbollsträningen, men när vi kom dit så visade sig att en annan förening använde lokalen för övernattning, så det blev ingen träning. T o m tränaren stod där o väntade, hade inte fått nån info alls.

Hem o diskade lite, sen kom Jan o hämtade mig o vi körde o handlade.

Nu har vi tittat på Melodifestivalen o snart e det dax för sängen. Det snöar för fullt ute o jag njuter av det. Tyvärr lär det väl inte komma så mycket så att vi blir insnöade... hade annars varit häftigt härligt :)

Pontus lanar i Danska föreningens lokaler. En kollega till mig har startat en lan-föreningen o håller i det hela. Det finns vuxna med där hela tiden, det serveras mat o e totalt drogfritt. Kostade 100 kr för hela helgen o det känns bra att veta var han e o vem han e med. Ska hämta honom i morgon eftermiddag innan vi kör hem Lizette.

Dagens bild 090221 e på när Lizette o Jenny leker med Bratz i Jans säng. Dom lekte i över en timme o bråkade inte alls :)

Inga kommentarer: