08 februari, 2009

NU..

har jag hittat symaskinen jag mumlade om härom dagen. Var på Netto borta vid mitt o så bara stod den där... Liten o smidig, viktigaste sömmarna o ett bra pris :) Men jag köpte inte den.
Lägger den iaf som Dagens bild 090207.

Just nu e jag nere i en väldig svacka... mår skit! Det mesta går emot mig just nu. Hur jag än vänder o vrider på saker o ting, så får jag inte nån rätsida på det. Som t ex så har jag städat som en galning i flera dagar, sorterat o slängt... o i förmiddags så vände Lizette o Jenny upp o ner på allt. Och givetvis e det inte deras fel... måste ha smugit in nån o gjort det medans dom vände ryggen till. Och Jessica hjälper inte till.. hon "diskade faktiskt några glas häromdagen".

Fått försöka ta nya tag om några timmar.

1 kommentar:

Vicki sa...

Är det du som inte mår bra eller har det hänt något?

Ska du jobba i morgon?

Ha det bra,Vicki