15 februari, 2009

Söndag

och idag har vi inte gjort mycket. Både Jenny o jag sov länge... runt 10.30 så vaknade vi. Då hade Jan varit iväg o handlat bullar, så det blev kaffe o bullar när vi kommit ur sängen :)
Körde ut en sväng.. Lidl, Maxi, Netto... tvättade Jans bil. Fikade hos Jan innan vi gjorde oss klara o körde hem.
Lämnade grejorna o hämtade Pontus. Han skulle till en kompis i Smyge o sova där i natt.

Nu har jag iaf gjort en del. Diskar, städar o har lagat jobbemat till två dagar. Skulle egentligen bara göra till i morgon, men när jag lagt i allt jag ville ha i, så fyllde jag två matlådor *s* Men nu behöver jag ju inte tänka på att göra nåt i morgon o sen på tisdag, så ska jag göra dubbelt igen, men då ska jag göra till Jan oxå :)

Nu börjar Jenny klaga på ont i magen igen... o att hon vill vara hos Jan i morgon. Men i morgon får hon gå till fritids, om hon inte vill vara hemma med Jessica, o det vill hon inte. Jag vet ju nu att det inte e nåt fel på hennes mage, utan att det bara e oro. Det e visserligen inte så BARA, men vi ska avvakta lite till... fortsätter det, så går vi till läkaren. Kanske man ska ta bort allt som gör henne så orolig o då behövs det säkert ett läkarutlåtande för det.

Just nu står Jenny i duschen... leker med sina Bratz o pratar för fullt *s* Hon har varit duktig o valt ut vad hon ska ha på sig i morgon, så när hon duschat klart e det bums i säng som gäller.
Och sen gäller samma sak för mig :)

Inga kommentarer: