21 februari, 2009

Fredag

Då var det min tur att bli sjuk... :( Finns roligare saker att göra än att bo på toaletten.
Jenny har varit i skolan, Jan lämnade henne. Men i eftermiddags ringde hennes fröken o sa att hon klagade över ont i magen o illamående. Jan hämtade henne o vips... så mådde hon genast bättre. Vi har ju fått en tid för utredning om några veckor, men troligtvis så har det med rädsla o oro att göra. Det e bara hos Jan som hon mår riktigt bra.

Lizette kom hit i kväll o just nu e vi hos Jan. Inte för att smitta, utan för att jag ska få lite avlastning. Nu har jag precis sovit en stund, somnade när jag nattade Jenny.

Jag mår fortfarande skit... o menar då inte maginfluensan. Allt e rörigt o jag vill va ifred lite för att kunna tänka klart, men tyvärr får jag inte vara det.
Nu ska jag iaf ta o lägga mig igen.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad är det som händer hos dig?

Vicki