17 februari, 2009

Trött...

o slumrade till i bilen på väg hem från jobb. Tur att det inte var jag som körde :)
Det har varit en ok dag på jobbet, var lite kallt i morse, men sen blev det underbart väder.

Jenny har blivit snuvig igen... får se om hon får vara hemma med Jessica i morgon. Själv ska jag på frukostmöte med facket... ska bli intressant. Måste försöka komma ihåg att ta med min almanacka, så jag kan skriva in kommande möten direkt, annars lär jag ju glömma dom.

I kväll har jag lagat två sorters middag. En som vi åt ikväll o en som jag ska med till Jan o mig på jobbet i morgon. I kväll hade vi kycklinggryta med ris och på jobb ska vi ha färsk pasta med carbonarasås :) Jenny har provsmakat o gav det godkänt :) Funderar lite på att ha tacos i morgon... har allt hemma till det, förutom grönsaker. Det e väl inget som man bara kan äta på fredagar?

Nu ska jag göra tidig kväll... Natti

3 kommentarer:

Vicki sa...

Taco kan man äta när man känner för det. Det är så gott!!

Allt bra här annars. Lite förkyld är jag fortfarande. Vill inte riktigt bli av med den. Hållt på i flera veckor.

Kan tänka mig att det var kallt i morse. Det var svin kallt nu i kväll när jag var ute.

>Ha det bra,Vicki

Vicki sa...

Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg.

Vicki

Anonym sa...

hej hej tittade in, alex fru.