13 februari, 2009

Fredag...

Jag har varit lite osynlig... inte haft lust o ork att blogga. Och inte har jag tagit några foton heller.
I onsdags var jag på kurs med jobbet. Rätt intressant, men lite för mycket diskussioner som inte hade med kursen att göra.
I går hade vi årsmöte på jobbet o jag ska fortsätta ett år till som sekreterare. Jessica hämtade Jenny på skolan o när jag kom hem, så mådde Jenny inte bra. Låg i soffan o sov, hade feber, huvudvärk o ont i magen. Samma sak i morse, så Jan var snäll o vabbade. Jag var ju hemma 11 dagar precis o behövde vara på jobbet några dagar. Och Jenny ville vara hos Jan, tiggde o bad om det redan igår kväll.
Det gick jättebra. Hon var så snäll o duktig o mådde mycket bättre när hon sovit några timmar. Och sen när hon o jag satt o pratade i bilen på väg hem, så berättade hon att hon tycker det e jobbigt att behöva åka till sin pappa, att det e därför hon får ont i magen bara hon tänker på det. Stackars lilla gumman!

Nu e jag hos Jan - utan Jenny. Jessica passar henne. Jan o jag ska jobba i morgon... inventering. Sen när vi kommer hem, så ska Jenny på kalas o sen e det fotbollsträning. Ev så firar vi Alla Hjärtans Dag med en god middag med Jan sen. Jenny skulle pyssla nåt fint till honom i morgon förmiddag :)

Nu e det snart dags för mig att krypa i säng.

1 kommentar:

Vicki sa...

Behöver hon inte gå till doktorn om hon har feber igen?? Tycker hon har haft mycket feber sista tiden.

Träffar hon sin pappa?

Vicki