06 november, 2006

Usch o fy...

då har man jobbat igen. Tänk att jag älskade mitt jobb, fram tills vi började i Malmö. Nu blir det bara värre o värre.
Började morgonen med att gå o snacka lite med Uffe. Sa att det inte är kul att göra ett bra jobb, när sen andra gör ett dåligt, så i slutändan så ringer Uffe mig o gnäller. Då sa han att inte ringer för att gnälla, utan för att han vet att jag e den ende som kan reda upp allt :) Skönt att han har så stort förtroende för mig... samtidigt som det blir en börda.
Gick sen ner för att jobba... o då hade vi fått praktikanter, som jag skulle lära upp. Så jag såg snabbt till att få lite annat att göra :) Kim hade satt upp hyllor, så jag tog o flyttade alla lådor o satt i ordning. Kim orkade inte lyfta, för han hade ont i ryggen :( Gissa vad jag har nu? Tokont i ryggen :( Och jag har massor kvar att göra.

Skulle köra via Trelleborg när jag körde hem, skulle byta bil med mamma. Jan undrade om han kunde åka med.. visst, inga problem. Då kom Lalle o hoppade in i bilen.. han ville oxå åka med *s* Så genast blev vi fler i bilen o Ejvind fick köra ensam *s* Släppte av Lalle först o sen Jan. Till mamma o bytte bil, hämtade Jenny o sen handlade.

Nu har vi ätit middag... gjorde lite extra, lovat ta med lite till Jan på jobbet i morgon. Ja, o till mig själv oxå, så klart :)

Om ca 2 veckor ska jag få rostskyddat min bil *glad* Troligtvis sista hobbykvällen innan jul... o jag vill ju ha det gjort innan vintern. Min snälle goé älskling Yowza
-----------------------
Så.... då blir det kalas hos mamma i morgon. Troligtvis så bjuder hon på middag oxå Hungry Aldrig fel med gratis mat *s* Jessica o Pontus går dit direkt efter skolan, jag hämtar Jenny o sen kör hem en stund. Sen hämtar jag upp Jan på ditvägen.

Cola (alltså vår "lille" Cat 9 ) hon löper för fullt.... hållt på i en vecka nu o vi blir snart tossiga.

Nu ska jag strax gå o lägga mig.. ska bara plocka fram gympakläder åt Jenny.. dom börjar med gympa hos dagmamman i morgon o hon tycker det ska bli jätteroligt.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du kunnat att jobba när du varit så dålig?
Hur hade ni det på semestern förra veckan?

Kram Vicki

Anonym sa...

Fyyy,, för att jobba där du är när det är sån "ordning".. :o/

Ja herregud,, ja har oxå haft en honkatt en gång i tiden som löpte.. trodde ja skulle bli tokig innan hon vart steriliserad.

Nu har vi två hankatter,, men båda två är kastrerade.

Ha dé bäst.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Ja du sa att du hade hosta och att du inte alls kände dig bra.

Vicki