10 november, 2006

Sovit...

som en stock i natt. Somnade strax innan 23 igår o sov till 01. Somnade sen igen 01.30 o sov till 07.30. Knappt hostat nåt... känns som jag håller på att bli frisk :)

I går var jag nog rätt pestig på jobbet... Jag var hela tiden på Anton med idéer o förslag. Hade synpunkter o la mig i en massa. Kände lite som så, att fixar inte att att få det till att fungera, då får ju nån annan göra det. Ett tag låg jag t o m före Uffe i tänkande. När han bad mig fixa nåt, ja, då hade jag redan gjort det. Hittade en massa fel som skulle varit åtgärdade redan i våras. Anton föreslog att vi skulle ha möte som idag, men i dag e jag ju "ledig", så jag sa att vi får vänta tills måndag. Dock tror jag inte att det i dagsläget lönar sig med ett möte, vi har ju testat det förut, men hjälpte inte. Då är det bättre att några få sätter sig ner o bestämmer hur det ska redas ut... mindre viljor som försöker styra då. Så när jag gick hem för dagen, då var jag nöjd med dagens jobb :)

Vet inte om jag ska iväg nu på förmiddan o söka ett jobb... Lasse sa nåt om det igår, han skulle t o m följa med mig så att han fick sett att jag verkligen sökte det jobbet. Har på känn att det e nån han känner. Men jag e lite "anti"... då jag hoppas på att få min vilja fram på jobbet o då finns det ingen anledning att sluta. Vill heller inte mista en del av mina arbetskamrater.... en del av dom e faktiskt helt underbara!
------------------------
Jenny ska till sin pappa i helgen o Lizze kommer inte, så jag e "barnfri" *s* Kör till Jan om några timmar, ska ha en myskväll :) Har lovat att hämta pizza på vägen.

Fick just sms från Jonas på jobbet, att det inte var kul o jobba när inte jag var där idag *s* Och att han längtar tills jag e där på måndag. Och jag vet varför.. för han vill visa sin nya mobil för mig *s*

Blev inte att jag sökte jobbet idag... Lasse var iväg på nån rökavvänjningskurs. Men jag har skrivit en ansökan till ett annat jobb :)

Inga kommentarer: