08 november, 2006

4-årskontroll

har Jenny varit på i eftermiddag. Gick alldeles utmärkt. Fick beröm för att hon pratar bra, att hon ritar mkt detaljer och att hon skriver bokstäver :) Allt var till belåtenhet :)

På jobbet har jag mest skött mig själv. Försökt prata med Anton om hur vi ska kunna förbättra arbetssituationen, men kunde lika gärna pratat med väggen :( Nu hoppas jag att Calle kallar upp mig i morgon... jag har en del förslag, både för företagets del o för min egen del.... vilket företaget tjänar på. Jag vet vad jag e bra på o vill sköta den biten. I dag har det varit så att dom andra fråga mig om saker, som dom ska fråga Anton om, så jag får hänvisa till honom, även om jag likaväl kunde svarat dom. Men.. det har jag inte betalt för.

Glömde ju berätta att Ejvind körde o krockade igår när dom körde från jobbet. Jag låg två bilar bakom o såg det. Konstigt nog var det på exakt samma ställe som jag blev påkörd på. Jag stannade o frågade om nån av dem andra i bilen ville ha skjuts hem, men ingen hade bråttom, så dom stannade kvar.

Nu ska jag natta Jenny... trots jag e den "fete, dumme jäveln", som hon just kallade mig. Och ändå var jag tidigare i kväll den ende hon älskar... Ja, det svänger fort *s*

Inga kommentarer: