27 november, 2006

En ny vecka...

har börjat... o jag önskar den hade börjat bättre.
Inte sovit i natt... stressigt o rörigt på jobbet. Både arbetsledaren o förstemannen var sjuka, så inget funkade. Jag försöke organisera upp arbetet lite, men gav upp... det funkade inte....
Bättre kändes det när Jan bjöd på middag på DHL... Biff a la Lindström Hungry Och sen blev jag medbjuden på "deras" julbord på Tysklandsbåten den 9/12. Ska bli kul! Jag har aldrig varit o ätit julbord... velat det i så många år.

Tagit Jenny ledig på onsdag. Vi ska åka till mitt jobb o titta på bilarna. Sen får hon följa med mig till läkaren o sen på utvecklingssamtal hos Pontus Teacher Om nu inte mamma tar henne en liten stund.

I morgon ska vi sova hos Jan... han frågade mig idag Woohoo

Nej, nu ska jag lägga mig. Tvättat Jennys snuttekudde o nu bör den vara torr.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm.. det är både mysigt och underbart gött med julbord.. så du kommer INTE till o bli besviken..

Vi var på julbord i lördags med mitt jobb.. mums va gött dé var.

Ha det så bra.. // Annelie

Anonym sa...

Jobbar du halvtid fortfarande så du är ledig vissa dagar i veckan?

Det låter trevligt med julbord!! Får du och Jan en mysig kväll för er själva.

Ska din mammam vara barnvakt?

Kram Vicki