02 november, 2006

Host host...

Fått tid hos läkaren i eftermiddag... mår inte alls bra nu :( Kan inte avgöra om jag har feber, då vi har 27 grader i lägenheten.... så jag svettas ändå.
--------------------------
Läkaren konstaterade att jag e förkyld... o inget mer. Fick hostmedicin som kostade skjortan (om nu en skjorta kostar 142 kr). Jenny skulle hjälpa mig bära upp från bilen o skulle bära påsen med hostmedicinen. Och tappade den i marken... Krasch :( Ja, det var den hostmedicinen, det. Pratat med apoteket.. ev kan jag få en ny, om jag kommer in med den trasiga... men ingen garanti + att jag får betala fullt pris för den oxå. Nä, då får jag hosta...

Vi har blivit med marsvin i dag... En pigg liten krabat som heter... Eh... hon har inte fått nåt namn än. Katterna blev överlyckliga... wow, en kompis *s* Soda tröttnade på att titta på den, så nu ligger hon på akvariet o sover.

Skulle egentligen ha kalas här på söndag, men blev så sur på ungarna som inte vill hjälpa till med nåt, så jag ställde in det. Mamma tyckte det var synd om Jenny, så nu ska mamma ha kalaset där. På lördagen är vi bjudna till svärmor på middag... Jenny jublade, men Jessica o Pontus vill inte följa med. Inget ovanligt.. dom vill inte med nånstans, men kan sen gnälla om att dom aldrig får följa med... suck!

Jag har Jans bil i dag, då min inte ville starta speciellt ordentligt. Ingen glykol :( Inget vatten heller, för den delen. Men snart e den i form igen... min lilla rallybil *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det hos doktorn idag? Var det något som var fel?

Ha det bra,Vicki