13 november, 2006

Äntligen..

verkar det som som om tandvärken börjar ge med sig så smått... Woohoo Inte en sekund för tidigt!
Varit en ok dag på jobbet... börjar inse att jag inte kan reda ut saker o ting utan får göra det bästa av röran... Glädjs dock åt att Burim, Andy och Kush blev fast anställda... Det e dom tre som jag jobbar bäst tillsammans med. Och förhoppningsvis så bjuder dom på tårta på fredag *s*

Hade ett litet kort samtal med Uffe, vi har precis samma inställning till syningen... ett jävla ställe...
Annika kom till mig i eftermiddags o frågade om jag inte kunde sätta henne i arbete.. vilket jag givetvis kunde :) Hade så mkt jobb att göra, så jag var glad för all hjälp jag kunde få.

Nu ska Jenny o jag snart köra till Jan... Jenny har tjatat sedan i söndags kväll om att hon ville sova där, för hon saknar honom.. så då passar det bra i natt, då jag inte ska jobba i morgon. Lämnar då Jenny lite senare, så hinner jag uträtta ett ärende i "stan" oxå :)





Inga kommentarer: