12 november, 2006

Söndag kväll...

o Jenny kom hem för ett tag sedan. Skönt att ha henne hemma.. saknat henne massor! Jan hittade idag en lekplats vi inte sett tidigare, så han sa att vi får gå dit med henne en dag. Får väl bli till helgen, om vädret tillåter.

Jag fick tandvärk i fredags kväll Damn Damn Knaprat värktabletter hela helgen.. men det har fått mig att stå ut. Ett tag i går kväll var det jäkligt, men jag gick o la mig en halvtimme o sen släppte det o kom inte tillbaka förräns i förmiddags.

Pga tandvärken så kände jag inte för att åka o simma. Men vi körde till Siba, men dom kunde tyvärr inte ändra saker o ting som vi ville, så jag bestämde då att fortsätta använda mitt kontantkort som jag gjort hela tiden.... o så kommer Jan att använda abonnemanget. Det var ju faktiskt därför som jag fick mobilen.. för han ville inte ha nån ny mobil, men ett nytt abonnemang.

Nu e det snart dax att natta en liten trött flicka, som är hes som bara den. Hoppas hon inte blir sjuk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är det inte att man ringer och skickar gratis sms till dig eftersom du har kontantkort? Jag har också tre men känner inte så många som har det än så länge.

Vicki