21 november, 2006

En ny vecka...

har ju börjat... o mindre stressigt kan man ju ha det. Ingen på min avdelning klarar nåt.. jag får hjälpa till överallt.. jag får vara på flera ställen samtidigt... inte ens lägga upp mattor klarade dom själv. Snacka om att jag var irriterad. Så pass att jag bara gick därifrån o gick upp o satte mig på Uffes rum o nästan grät. Talade om hur jag vantrivs o han sa att han vet om det.

Blev uppkallad till chefen idag... var ju väntat eftersom jag lämna in en rapport. Han gillade mina förslag... kändes skönt! Nu ska han kalla in förmännen på möte... så nu bör det ju hända lite. Är på tiden!!

Tina ringde i kväll.. hon ska försöka komma ner o fira jul här. Och tar alla barnen med *jippie* Saknar dom såååååååååååå!
Jan o jag har inte pratat om hur vi ska fira jul än... beror väl lite vad hans mamma tänkt sig. Förra året var hon inte hemma till jul, så då firade Jan med oss hos mamma o Lasse.

På söndag ska vi på dop i Bara. Mio ska döpas o Basshunter ska vara gudfar. Ska bli kul o träffa honom igen. Jan har erbjudit sig att hämta honom på flygplatsen, för han kommer från Danmark precis innan. Vi måste ändå köra med två bilar, om inte nån åker med mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att få gå på dop! Vad roligt om Tina kommer ner för dig.Kommer ni ut till Bara något då och hälsar på Jocke?

Vicki