24 november, 2006

Sovit o sovit...

Två kvällar i rad har jag somnat när jag nattat Jenny o sovit till morgonen. Inte alls likt mig. Får väl hoppas att det betyder att jag kan hålla mig vaken lite länge hos Jan i kväll *s* Hade ju varit kul att vara lite sällskaplig för en gångs skull *ler*

I eftermiddags ska Jessica göra en sak som hon velat länge o som hon sparat ihop pengar till. Jag blir väldigt förvånad om hon vågar göra det... hon som e så feg *s*

Nu ska jag in i duschen innan jag väcker Jenny. Ska försöka komma iväg några minuter tidigare, för jag måste tanka på vägen till jobb.


------------------------


Så där... nu är arbetsdagen avklarad :) Sa till Anton att jag ville bli omplacerad (sa samma sak till Uffe igår, men han sa att jag skulle ta det med Anton). Sa precis hur jag känner, att jag mår dåligt av oredan o att det inte är lönt att jag gör ett bra jobb, när de flesta andra inte känner nåt som helst ansvar. Han förstod mig o frågade vad jag vill göra i stället. Jag sa att vad som helst e bättre o att jag måste från syningen ett tag åtminstone. Han skulle prata med Uffe om det. Så det blir till att hålla tummarna!!!





Ja.. vad var det nu Jessica skulle göra idag? Som hon tjatat o sparat sina pengar..... Mamma kommer kollapsa när hon ser det *asg* Men det är Jessicas beslut o det är väl genomtänkt.

Jag blev faktiskt lite sugen själv... tycker det e snyggt!!!
Hon började gråta när hon såg nålen (som var ENORM!!) Jag satt snett bakom henne, på golvet o höll henne i handen. Vågade inte titta. Sa åt henne att blunda. Och så säger killen... så, då var det klart. Va? sa hon.. har du redan gjort det? Det gjorde ju inte ont *s* Sen satte han i ringen o gav oss skötselråd.

Nu blir strax Jenny hämtad. Sen ska jag in i duschen o sen kör jag till Jan. Ska upp tidigt i morgon bitti o tvätta. Har lovat hjälpa honom bära ner tvätten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*

Nu blir man ju nyfiken juuu.. på vad Jessica ska göra idá.. :o))

Japp,, då äré klart.. vi flyttar till Trelleborg till den 1/1-07... snabba ryck.

Ha en bra kommande helg.. // Annelie

Anonym sa...

Vad ska Jessica göra? Du kan ju inte bara skriva så då blir jag ju så nyfiken av mig. Det vet du!!

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Fy, jag hade ju svimmat om jag varit med. Hur gammal är hon?
Isabella tjatar om en piercing, men jag håller hårt på att hon får göra det när hon är 18. Ett hål i näsan kan jag tänka mej.

Anonym sa...

Vore jag smal så skulle jag mycké väl kunna tänka mig att ha en piercing i naveln.. DET tycker jag är snygg..

Tjejen vart väl kanonnöjd nu då..?? *s*

Ha en bra helg.. det ska vi ha,, julbord ikväll.. *mums* // Annelie