04 november, 2006

Misstag...

Råkade radera min blogg igår.... så ledsen jag blev. Fick dock mailat till Blogger o då kunde dom återställa raderingen *jippe* Så nu har jag min blogg igen *glad*

I går var vi i Malmö. Handlade en speciell tråd, för jag ska börja så smått att brodera med pärlor igen. Tänkte göra en duk till svärmor i julklapp.

Ja, på tal om svärmor... vi har varit där på middag i dag :) Jättemumsig mat o Jenny uppförde sig exemplariskt. Åt jätteduktigt, berömde maten o tackade fint efter sig. Hon fick ett par strumpor o lite godis efter maten. Sen drack vi kaffe innan vi körde hemåt.
På vägen dit körde vi till Svågertorp... o jag fick en ny mobil av Jan *gulleplutten* En SE Z610i, rosa *ler* Håller just på att flytta över grejorna från min gamle mobil till den nye... tar tid.
Sen stannade vi till på Vellingeblomman o köpte en blomma till svärmor. Tittade på julutställningen... helt enorm... men tråkigt att tänka på julen redan nu. Tomten var där o bjöd på godis o pepparkakor. Men ingenting alls i halloweenväg var där... synd!

Nu e jag hemma om o utfodrar de lite större barnen. Ska sen köra till Jan igen.. Jenny ville så gärna sova där en natt till.

Har hostat så mkt i natt... Jenny vaknade o skulle då ligga mellan oss. Till slut tog jag kudde o täcke o gick in o la mig på soffan. Ville inte att min hosta skulle störa dom allt för mkt. Jan har dock inte kunnat sova så bra ändå, han hörde mig ju ändå. Sen när han väl lyckats somna, så vaknade han av att Jenny kröp upp o la sig på hans arm. Efter en stund kom hon in till mig o la sig hos mig o tittade på tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Vilken tur att dom kunde hjälpa dej med att återställa bloggen!

Hoppas att hostan blir bättre!

Kramisar Nancy

Anonym sa...

Vi var på Vellingeblomman i tisdes. Har dem redan fått bort halloween? Dem hade gjort en sådan fin bana med halloween som jag blev impad över. Ronja gilla tomtebanan.

Vicki