29 november, 2006

Onsdag...

o var jättemysigt att sova hos Jan mitt i veckan. Jenny var överlycklig... hon bara klängde på Jan hela tiden, pussade o kramade honom hela tiden, skulle leka med honom o ville knappt prata med sin pappa när han ringde för att säga godnatt. I morse vaknade hon o var ledsen för att Jan gått till jobbet utan att väcka henne.
Jag somnade en stund på soffan, men sen väckte Jan mig o vi gick in o la sig. Pillow I morse gick jag med honom upp o drack kaffe o när han sen gått, så gick jag o la mig igen o sov till 8.45.
Jenny tittade på tv o jag diskade undan. Körde sen ett ärende innan vi begav oss till mitt jobb. Jenny tyckte det var kul med alla bilarna Truck
Fikade lite, Jenny åt en banan o en clementin.. sen körde vi till läkaren. Jag blev sjukskriven 25 % i 2 mån till...
I väg på McDonalds o åt lunch.. Jenny åt jätteduktigt French Fries 2

Sen väntade utvecklingssamtal med Pontus lärare. Gick över förväntan :)
Körde efter det o tankade Jans bil o tvättade den hos Melins. Mötte sen upp Jan när han kom från jobbet, så han fick sin bilnyckel. Avslutade dagen på Maxi, där Pontus fick en ny vinterjacka.




Inga kommentarer: