26 november, 2006

Dopad...

e Mio Lillebror Sixten nu :) Allt gick bra o han var så snäll. Tyvärr blev han inte medelpunkten... Jonas "Basshunter" var där... o alla skulle ju prata med honom *s*

Fick en kram.. nej, två.. o en puss.. men det kan vi snacka om en annan gång *asg* När han fick syn på Jessica så sa hon.. Nä.. men VAD har du gjort? *s
Tyvärr tog min kamera urkassa foton i kyrkan *snyft* Försökt ljusa upp dem.
OBS!!! Checka in dockan som Jonas har i famnen. Övar han för framtiden? *s*
Efteråt i församlingshemmet så blev han "beordrad" att informera om var folk skulle sitta *ler* Det är hans pappa som syns i bakgrunden :)
Tog lite bilder på barnen...


Mio himself, givetvis...

Liam...

Lizette o Amina. Skiljer 6 veckor på dem.

Zalma...

Jenny o Lizette...
Elliot ville inte vara med på bild....
Jenny blev sotis på Zalma.. som ville vara hos mig. Hon satt i mitt knä, jag bar på henne o hon ville följa med mig hem *s* Jenny var väldigt glad att hon inte gjorde det *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina fototna var från dopet. Jag har inte sett Mio riktigt innnan så gullig han var. Vad Jenny och Jessica är lik dig. Jag kände inte igen Lizette men jag har nog inte sett henne sedan hon var liten.

Var dopet lyckat? Fast det var väl inte Basshunters tjej som höll Mio?

Vicki