21 september, 2008

Veckoslut

Ja, då var även denna helgen till ända. Töserna somnade hyfsat tidigt i går o sen satt jag en stund vid datorn innan jag slocknade i Jans soffa.
När Jan diskade i går kväll så råkade han ha sönder kannan till kaffekokaren, så när vi gått upp i morse, så körde han till Maxi o köpte en Moccamaster.

Ja... jag e liiite avundsjuk... men bara lite. Jag hade själv inte betalat de pengarna för en kaffekokare, men den e snygg o den brygger förbannat gott kaffe :) Kan man önska sig en sån i födelsepresent, mamma? *blink*

Töserna bäddade ner sina nallar o läste saga för dom.... o sen när dom gick o handlade så skulle Jan o jag passa dom.. så då passade jag på att fota deras älskade gosedjur, som kommer från Build a bear.

Sagoläsning
Elisabeth, Jennys gosedjur
Milla, Lizettes gosedjur

Nu har jag kört hem Lizette o ska strax börja på middan, som i dag blir spagetti o köttfärssås med vitlöksbröd. I morgon på jobb hade jag tänkt ha det som blev över från tacosen i fredags.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår mig inte på det här med kaffekokare eftersom vi inte dricker kaffe´. Är det en vanlig kaffebryggare Jan köpt eller man kan göra olika saker med den?

Brukar din mamma läsa din blogg? Så att hon kan se att du önskar dig en sådan.

Så fint dem hade bädat ner sina gosedjur.

Lizette är verkligen lik Amina!!

Ha en bra vecka,Vicki