24 september, 2008

Ja ja...

blev inga foton tagna hos Jan idag... Jenny hade inte tid, hon skulle gå o handla bananer - själv! Och sen körde vi till Maxi o handlade lite.
Blir väl till helgen att hon tar foton... konstaterade en dag att de enda foton som finns på mig o Jan tillsammans, det e på jobbets julbord när vi äter. Jättekul... NOT! Så det ska tas lite foton.. där vi inte har mat i munnen o då ska jag ha fixat till håret o känna mig nöjd med mig själv. Hur Jan ser ut skiter jag i.. han e fin som han e *ler*

Jag har fått pysslat lite i dag *nöjd* Inte fotat o lagt in bloggen än, för jag insåg att jag inte lagt ut de andra i som hör till... Så det ska jag försöka fota i morgon o lägga ut. Det e från semestern i Smögen förra året... tänkte bli klar med alla dom bilderna (och det e en hel del).

Jenny sa att fotograferingen i skolan idag gick bra o att hon säkert blev fin på bilderna :) I morgon ska dom ha idrottsdag o det tycker hon ska bli kul. Men självklart ska hon fixa håret på morgonen, för hon ska ju inte springa runt o vara ful *suck* Men det ska vi nog bli två om... hon behöver inte platta håret o sätta i hårklämmor varenda morgon... håret kan få vila i bland. Och snart ska jag beställa tid så Almedina kan få klippa topparna på henne.

Mitt sår på armen vill inte läka riktigt bra. Ont som tusan o kan inte sova på den sidan. Attans att jag inte bad Jan titta på det när jag var där i dag, har lite svårt att se själv.

Måste bara skicka en liten hälsning till Jan... Du e så jäkla go´!!!! Så glad att du finns i mitt liv, trots att livet åker berg- o dalbana ibland. Märks att du gillar åka karusell ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla ditt sår på armen så du inte fått någon infektion i det. För då kan det ta längre tid att läka. Kanske behöver lite pencillinsalva?

Hur mår du annars idag?
Var du hemma förra veckan med?
Ska du börja att jobba på måndag?

Ha det bra,Vicki