18 september, 2008

Kattbilder

Tog lite bilder på Tusse o Tarzan i eftermiddags :)


4 kommentarer:

Asksvart sa...

Vilka sötnosar... =)

Anonym sa...

Vad har ni för planer i helgen?

Här är det mycket bättre i ryggen. Har tid till narpapaten på måndag morgon tänkt att gå dit och sedan börja att jobba.

Jag ser att du har fler kompisar/vänner som skriver i din blogg. Har ingen av dem någon blogg som man kan kolla in?

Ha det bra,vicki

Anonym sa...

Så roligt att Lizette också hunnit fått kompisar hos dig!!

Har både Lizette och Jenny fått kompisar i sin egen ålder?

Hur har det gått med Jenny och hennes "kille"?

TACK för tipset, det hade jag ingen aning om att man kunde trycka på namnet när det lyser blått.

Brukar ni se film? Filmtips i så fall?

Här blir det en lugn helg. Inget planerat. Jonas jobbar i morgon och Hampus har åkt till sin pappa. Så det blir mycket tjejerna och jag denna helgen. Det var underbart väder innan men nu är det helt molningt. Jag trodde det skulle bli kanon hela helgen?

På söndag ska vi åka och titta på Hampus när han spelar match men det är allt.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Liten fråga igen tryckte in mig och kollade på akssvarts blogg. Är det människor du känner eller ni har bara hittat varandras bloggar?

Ha det bra igen,Vicki