28 september, 2008

Söndag

Ja, då var vi o reklamerade Jans mobil. Det var fel på batteriet, så dom bytte ut det o kollade så den fungerade. Så nu har han en ny, fungerande mobil. Körde sen till Ikea, där han köpte persienner till sitt vardagsrum.
När vi kom hem igen, så åt Jenny lite glass, sen körde jag hem henne till Jessica. Jessica passade henne en stund medans jag körde o handlade o lite sånt.
Nu har vi ätit middag o Jenny ligger i sängen o försöker somna. Jag kör en maskin tvätt o ska småplocka lite här.
I morgon blir det jobb igen o jag ska försöka komma i säng i hyfsad tid, för jag känner att jag behöver en hel del sömn. Inte blivit så mycket i natt, för jag låg mellan en som stank vitlök (Jenny) och en som snarkade (Jan), så till slut gick jag in o la mig på soffan.

Inga kommentarer: