09 september, 2008

Lilla stumpan

trodde hon låg i min säng i natt o skulle gå på toa... Men hon låg i sin egen o damp i golvet :( Har lite ont i ryggen i dag, men skulle tvunget till skolan, fast jag sa att vi kunde stanna hemma.
Ringde o kollade på frukosten hur det var med henne o då var hon ute o lekte för fullt Seesaw Nu sitter hon här o ritar till mig, en massa hjärtan i olika färger.

Tänkte vi ska äta pannkakor i kväll, ska iväg o handla nu. Senare kommer Jan... får se hur länge han kommer "bo" här... han e välkommen så länge han vill :-) Även om vi kommer få det trångt i sängen Bed 2





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger inte riktigt med på det här att du "har en ny man"? Är det någon som sa det i tingsrätten?

Ha det bra,Vicki

Mormor S sa...

Hej! Roligt att du tycker om mina barnmössor. Jag har inte sett din kommentar förrän i dag så därför har jag inte hört av mig. Jag har inte så att kommenetarerna går över direkt till min outlock men jag skall försöka ordna det igen.
Om du skickar namn och adress till mig till min e-post
j-siv@spray.se skall jag ta kopior av mönstret och skicka till dig.
hälsningar mormor s

Mormor S sa...

Hej igen Christel. Jag har lagt upp mönstret på min blogg så du kan kolla det om du kan läsa det.
hälsningar igen från mormor s