01 september, 2008

Måndag

och Agga e tillbaka på jobb igen :) Äckligt att nån bara ens kan tänka tanken på att ha 6 veckors semester *s* Och att sen förverkliga den... haha :) Kul att hon e tillbax :)

Fått höra all världens lögner idag.... bara satt o gapade av förvåning. Men egenligen... blir jag förvånad? Inte det minsta.. det var ju väntat.
På måndag ska Jan o jag vara lediga, ska på möte. Samma dag börjar dom på tapetseringen av hans lägenhet o när den sen e klar, så kommer golvläggaren o lägger ny parkett. Så spännande att se hur det kommer att se ut :)

I morgon ska Jennys skola ha idrottsdag. Hon tycker det ska bli jättespännande. Hon ska ha matsäck med sig och hon blev sugen på att äta upp den redan i kväll :)
Dom ska testa på olika friidrottsgrenar o Jenny hon älskar ju friidrott. Dock tror hon att hon ska vara med i OS o sa till Jan att han måste titta på henne på tv *ler*

Nej, om jag skulle försöka dra mig mot kudden snart....

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir det ingen matsäck till henne i morgon eller ni fick köpa ny?

Både när jag och JOnas fyllde 35år så önskade vi oss presentkort på ticket för att vi ville resa. Nu när vi var i Turkiet så bjöd Jonas föräldrar på resan så därför användes inga presentkort. Så då har vi pratat fram och tillbaka vad vi ska göra. Jonas ville att vi skulle åka i väg själva, jag ville inte ritkigt det i en vecka. Fast nu kan jag nog tänka mig det. Så han fick lite fler presentkort denna födelsedag. Så vi får se om vi ska ta en restresa över nyår.

Ha det bra,Vicki