05 september, 2008

Barnfri :-)

Jag e barnfri :) Jenny o Lizette ska sova hos mormor i natt. Jag e hos Jan, han bjöd på spagetti o köttfärssås *mums* Efter middan så tog jag en kopp kaffe, la mig ner o kollade lite på friidrott o slumrade till. Men vill inte somna än, rädd att jag vaknar med huvudvärk i morgon om jag sover för många timmar.

I helgen ska vi flytta möbler, för på måndag kommer målaren till Jan. Ska även försöka mig på en liten rensning hemma.. plocka undan lite sommarkläder o sånt.

Nu ska jag in i duschen o sen blir det till att krypa ner i soffan o se om John Blund kommer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tjejerna är hos mormor, roligt för dem. Kommer dem hem idag?

Har du varit hos Jan över natten, så ni hatt lite barnfri tid i hop?

Jessika och Pontus hemma hos dig?

Ha det bra,Vicki