15 september, 2008

Tröttis

Jag har varit en riktig tröttis idag, trots jag sovit som en stock hela natten. Vet inte om det var till fördel eller nackdel att vi "bara" flyttade bilar idag... fanns inte så mycket annat att göra. Fast i morgon blir det mer fart... då får vi in ca 900 bilar.

Jenny var uppe tidigt o gjorde sig fin. Men när hon sen kom till skolan så vågade hon inte prata med Noa... så i morgon ska vi köra samma procedur :)
Hon trivs iaf jättebra i skolan o har många kompisar.

Tror jag ska gå o lägga mig om en stund... så jag e riktigt pigg i morgon när jag kommer hem o kan ta itu med städning o sånt. I kväll har jag "bara" diskat, lagat middag o diskat en gång till. Plus tagit hand om en maskin tvätt.
Jenny ligger o myser med Tarzan i min säng o jag ska gå in o göra dem sällskap :)

1 kommentar:

Asksvart sa...

Tack för din jätte snälla kommentar.

Dom (barnen) är för härliga i den där åldern, eller egentligen i alla åldrar.

Ha en fortsatt bra/trevlig/rolig vecka.