23 september, 2008

Tisdag

Fick tag på läkaren idag. Sjukskriven veckan ut o sen tror han att jag sover mindre. Det e kroppens sätt att ta igen sig när man haft en period när man sovit dåligt. Och jag har faktiskt sovit nån timme mindre i natt, men visst e jag trött som f*n nu, men jag överlever :)
Ska smsa Agga om en stund o ringa Uffe, så dom vet. Pratade med Agga igår o dom jobbar inte häcken av sig, så hon tyckte jag skulle ta det lugnt o stanna hemma. Ja, mycket lugnare än så här kan jag knappast bli, haha. Funderar lite på om jag ska cykla o hämta Jenny idag... så får jag lite motion o frisk luft på köpet. Det har ingen dött av :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du har blivit sjukskriven? Är det för att du har en infektion fortfarande eller det har med depritionen att göra nu?

Krya på dig,Vicki