29 september, 2008

Jobb igen

Ja, då har jag börjat jobba igen. Almedina o Patrik var sjuka, men vi hade ändå en lugn dag. Blir mer att göra i morgon, då kommer det in ca 500 bilar.
Efter jobb följde jag med Jan upp o tog en kopp kaffe o så gick Jenny dit själv från skolan. Det tycker hon e jätteroligt, trots att Jan bor intill skolan, så det inte e så långt att gå.

Nu har jag lagat jobbemat till mig o Jan till i morgon... spagetti o köttfärssås med soltorkade tomater o fetaost. Jenny provsmakade flera gånger o tyckte det var jättegott.
Pontus e o spelar spel hon en kompis o Jessica har varit hos Lizette, men e snart hemma.
Jag håller på o tar hand om disk o tvätt. Ljusen i fönstren har just brunnit ut, så jag ska sätta i nya där. Har ljus tända varje kväll, tycker det e så mysigt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jessika och Lizette verkar komma bra överrens?? Dem träffas en del? Roligt för dem att dem har bra kontakt.

Ha det bra,Vicki